Lång helg :)

Ja, imorgon är det fredag.. Vilket egentligen är en skoldag. Men icke icke, en inställd lektion + frivlligt att gå på första lektionen = EN ledig dag imorgon. Så ja, min helg har börjat, eller börjar imorgon. Underbart!

Dagen idag har också bara varit totaly slapp, började 10.30 slutade 12.00. Tog sedan en snabb koll på stan med Hampus och micki :) najsnajs! Resten av min dag har jag bara ätit glass och sovit lite. Me like!
Ikväll skulle egentligen bli en super mysigt Em&nea kväll, vilket inkluderar snack,mys,och god mat´+ övernattning. Men min lilla mamma har fått migrän, så ja ska ta hand om henne istället. Aye, det kommer fler ggr Em! =)

Och imorgon ja, på lediga dagen.. Någon som har något förslag på vad man kan göra? :)

/Nea♥

Kommentarer
Postat av: ebs

Hälsa snyggingen att hon ska krya på sig! =)

Postat av: jag igen

du kan komma in o hälsa på mig när jag klipper mig!

2007-04-19 @ 19:24:10
URL: http://spoken.blogg.se
Postat av: madde

du kan umgås med mig ?

2007-04-20 @ 09:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback