LOV!

YAA, nu är det lov :)

Jag njuter varje sekund, eller ja det är iaf vad jag gjorde de senaste timmarna av denna torsdagskväll, för nu är allt inlämnat (nästan) som skulle vara inlämnat innan lovet! Wunderbar!

Denna torsdag har spenderats till största del på biblioteket med ebs och pluggat, men har även hunnit med att hälsa på min lilla farmor och äta lite med henne & också att gå en lite runda på stan :) En trevlig torsdag trots allt.

♥ Dagens-hjärta ska min ebs få! Tack för hjälpen idag älskling, du är så sjukt bra! I love you!


Kommentarer
Postat av: ebbbbbba

Du är min älskling Nea =) Vilken dag vi har haft, men tänk vilken helg som väntar! OJ OJ OJ love you

2007-04-06 @ 00:21:24
Postat av: Emelie

I miss you so much!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback