sunday bloody sunday

Yepp, varför är alltid dessa dumma söndagar fyllda med ångest? åh, jag hatar det! Man vet att man har en tung skolvecka framför sig, men sjukt mycket plugg och söndagen blir liksom en depp&plugg dag. uhää.

Men denna söndagen har trots allt inte varit så deppig, vaknade vid 11-tiden med en liten ebs vid min sida. Vi gjorde some breakfast och kollade lite 7th heaven och extreme home makeover. Sedan cyklade hon hem. Jag tog mig en liten tupplur, för att sedan bli väckt av en liten bella som kollade lite OC med mig. En stor del av dagen har också bestått av att plugga svenska. Men nu är det nästa klart :)

Min helg har också varit TOPPEN! Den har bestått av både lugn och lite party =) Fredagen var det mys med Ebs & Lägge hos lägge, och igår var det 18-års kalas hemma hos Josse, där var det tönt-tema som gällde! Tack Josse & alla andra för en sjukt kul kväll!!! :D

Måste också passa på att gratta min söta vän Jonatan som har 15 minuter kvar av sin födelsedag när jag skriver detta, hoppas du haft en toppen dag! :)   


Kommentarer
Postat av: Emelie

Gumman, vi får ha en linnea och emelie dag snarast. Vi har säkert en miljon saker att prata om, som vanligt :p

2007-04-26 @ 21:26:12
Postat av: To my Em.

Yes, måste vi verkligen! hade ju lite stanrunda idag iaf =) men em&nea snart alltså!

2007-04-27 @ 19:39:58
Postat av: Micki

hihi, lilla jonatan! så sööt! vi ses ikväll baby, i miss you!

2007-04-28 @ 17:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback