Em&Nea

heyhoo.

Första dagen på lovet som gått idag då, tiden kommer väl bara springa iväg. Som den brukar göra när det är lov?

Men min helg har iaf varit helnajs. Men jag orkar inte berätta om hela så jag hoppar direkt till söndagen som var den BÄSTA. :)
På dagen bar det av till ikea med ma&pa där vi handlade lite smått och gott till mitt rum, nu är det mys på mitt rum igen. Fast det blev bara en snabbis, så när vi svängde in på klockarelyckevägen igen så stod Emelie och väntade utanför. Det blev en kväll fylld med montering av stol, fixa alla mina saker i rummet, en massa snack & en liten promenix. Det var den mysigaste kvällen på väldigt länge, och jag hoppas på fler sånna! Emelie du är verkligen en utav mina bästa vänner och en helt underbar person. Dig vill jag alltid ha i mitt liv, för det finns ingen som är så bra på att stötta och ge goda råd som du. I love you ♥


Kommentarer
Postat av: Emelie

härligt att få läsa lite linnea-blogginlägg. Tack så mycket hjärtat och detsamma till dig. mend et vet du redan. ÄLSKI!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback