En mysig onsdag


Hey!

Japp, idag var det egentligen mening att det skulle burit av till helsingborg för lite shopping osv med Mamma, Anki & Viktor. Men inte det, den dumma snöstormen som blåste in i natt hindrade oss!

Men eftersom vi ändå ställt in oss på att göra något mysigt tillsammans så hindrade ingen snöstorm oss från att göra något överhuvudtaget. Så vi jag&mamma tog bussen in till stan för att möta Viktor och Anki. Väl inne i stan, gick vi direkt till yoss där vi åt en mycket god lunch (kycklingfilé&ris med jordnötssås) muma! Efter maten, skulle det egentligen blivit lite stan, men det kalla vädret hindrade oss, och det blev bio istället. Det blev natt på museet för mig och Viktor och se upp för dårarna för mamma och Anki. Vet inte riktigt vad jag ska säga om filmen, men ah. Den var väl rolig, klart godkänd ;) Och medlelåldern på bion var väl ungefär 10 år? haha..

Och idag är det också det 21! Vilket innebär realese för one tree hill säsong 3. Men Linnea har inga pengar. ackack. Elin älskling kan jag kolla hos dig? ;)

aye, tack för en helmysig dag. Hoppas på fler sådana :)

Nea- Kan snön försvinna och våren komma?:)

Kommentarer
Postat av: Linn

Åh, jag har beställt den :D Har egentligen inte heller pengar, men ska låna av mamma. Detta är ju viktigt :p

Postat av: Anonym

Du är en bloggare igen:D

2007-02-21 @ 22:03:47
Postat av: Anonym

oj de va jag de Challe:)

2007-02-21 @ 22:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback