Förkyld


happ, idag är jag sjuk. Min dumma förkyldning vill inte lämna min kropp, och mitt huvud dunkar lite med. Plus tröttheten.. Men den tog jag igen idag, vaknade halv 2. Skönt :) Men det gör det inte bättre att det är så skitväder ute heller. uhääärk! jag vill ha vår&sommar. Orkar inte med stora vinterjackor och sockar längre. Ge mig sommar nu, tack :)

Men tråkiga och snöiga dagar kan bara en sak rädda en ifrån om inte kompisarna kan de då såklart. Så är det one tree hill. Och nu har jag redan hunnit kolla klart hela säs 3, typiskt mig att aldrig se lite åt gången. Har kollat klart allt ist på bara några dagar. Och nu är allt över. Uhä. Men säsong 4 is waiting for me? Toft, hoppas det funkar att ladda ner dom :) 

Nu ska jag gå och käka lite frukost för att sedan gå ut med hebbe =)
 
sooolong/ nea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback