neo + ebs

Efter ett antal timmar framför one tree hill ska jag nu dra mig till kojs!
Lovet är slut och imorgon rullar skoldagarna över oss igen.. buuuuhu :(
Hoppas alla har haft en fint lov. Själv har det varit bra, kinda chill-dill vilket kan vara ganska skönt. Har spenderat mkt tid tillsammans med Linnea. ÅÅÅÅH vad jag älskar denna tjej, och är nog inte ensam om att göra det.

Nu ska vi ha tandborstningstävling.. den som får mest skum utanför munnen :) haha kan bli kul.

Alla har fått fågelinfluensan tydligen, typiskt..

Mennnn.. nu skriker hon efter mig. Hon vill tydligen att jag ska sminka av mig mitt fake-face. moahah
Under alla lager av klet döljer sig ett monster, det blir inte kul för damen inatt ;) moaha

Jag älskar dig Nea (L)
Ebba


Kommentarer
Postat av: Emelie

jag håller med ebs. linnea is the shit :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback