Dagens

Kvällen igår blev mycket lyckad, det blev harrys med bästa sandy för att sedan ta ut till frösakull där vi kollade på Sandor/ida och självklart så åt vi lite chips. För vad är en film utan chips? haha.. Det höjer iaf mysfaktorn. :P
MIna nerver börjar sätta igång frammåt 12-tiden inför kommande dag, men sandra lugnade mig och sa att allt kommer att gå jätte bra. Och hon hon  hade självklart rätt, jag cyklade ut till tylösand i morse så att jag var där vid nio tiden, right in time! Där gick allting jätte bra, fick gå med två jätte snälla tjejer som lärde mig allt de kunde, Nu ska jag bara öva lite till på de och lära mig hitta så ska nog allt gå perfekt! Det negativa med denna dagen, var ju det att jag fick migrän. Ursäkta mitt språk, men helvetes jävla piss, hurfan kan jag få det första dagen? JAG HATAR MIGRÄN! ni förstår inte. Skulle bott hos sandra inatt med, skulle jobbat i på marinfestivalen ikväll kanske och skulle jobbat imorgon med. Men hejdå.. För det blir ingenting med det! Men på lördag är jag i farten igen! Det ska jag fan va! No matter what!

Tack Sandra för en jätte trevlig dag/kväll och allt :) Du är guld värd.

Nu ska jag bada, och dricka cola. Återhämtning av dagen och dagens äckelmigrän. Tur att jag är bättre nu iaf.

/ neo


Kommentarer
Postat av: sandy

du är guld värd min stjärna!

2007-07-21 @ 17:10:14
Postat av: åsa

euuh för migrän!!

2007-07-23 @ 13:07:29
Postat av: e

glädjer min att du har fått fart på bloggen neis :) blö för hotellet o äckel migrääään! love you

2007-07-27 @ 22:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback