Webbdesign

Hej!

Sitter i skolan, ännu en helg har susat förbi. Mycket trevlig helg dock, men väldigt lugn. Blev en hellugn fredag iaf, bara hemma och kollade film. Lördagen blev det fotboll, med mic, eb fjonte och ett helt fotbollsgäng ;) + lite poker. Gick ju dock inte så bra för mig, inte bättre då fjonte skulle göra en insats och försöka hjälpa, men tack ändå! haha. Söndag blev det också fotboll, samma folk fast minus fotbollslaget och plus en ante. Kvällen slutade hemma hos mig med pizza och lite snack :) Mycket mys!

Nu är det skola igen och jag sitter på webbdesignen med bellut, vi har inte gjort mycket nytta mer än att snicksnackat och lite så. Har en lektion kvar sen blir det hemfääärd, ska hyra the notebook med, har redan sett den en gång, men den är så fin. Så jag ska se den en gång till. myyyys!

allt för mig denna måndag,
PUSS/ Neo


Kommentarer
Postat av: pauline

HEJ gumman! såga tt d kommenterat på min blogg.... jag saknar dig med! hade vart så skoj o ses. du ska inte upp till gbg? för jag bor här nu. mitt inne i stan.. delar lägenhet med min kusin, när jag inte bor hos alexander. för jag har minsann kärat ner mig och sånt trams... haha.. lycklig!!! börjar jobba på krogen snart.. peacock heter det. grymt ställe... kom upp hit!!!!!pussspusss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback