Dennis "snagget" Lägge

Nu har ni nog allaredan märkt denna stora förändring som skredde i fredagseftermiddag/kväll. Men eftersom jag var med om händelsen så får jag allt blogga lite om det.

Som sagt fredag efter skolan blev det fika med Dennis, vi hade sedan bestämt att vi skulle hem till mig för jag skulle tunna hans hår. Dennis säger då till mig att han länge velat snagga sig, jag blir lite förvånad, men efter att en uppspelt och taggad Dennis pratat ett tag om det så kommer vi båda fram till att självklart kommer han att bli urläcker i det.  Vi ringer frisören (Bojan) och vips så står han utanför min dörr med rakapparten i högsta hugg, ungefär en timme senare var barret av.

Men som sagt, allt klär en skönhet, inte sant? :)


image103

Allt för mig denna afton, nattiii!

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha, precis. en dennis är snygg i allt. jag vill också snagga någon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback