Glädjeskutt

Ikväll vill jag faktiskt bjuda på ett glädjeskutt fast i skrivande form, om man nu kan det? För jag är klar med projektrapporten, har suttit hela dagen, och nu äntligen är den klar! JA, så sjukt skönt. En sten som föll från hjärtat. Har även hunnit med att plugga lite matte idag, ousch så duktig jag har varit ;) haha.

Dock blev pluggandet genast lite lättare när en Dennis helt plötsligt stod utanför dörren, och gav mig en skiva fylld med sjukt bra musik. Me like, tack igen! :)

Kan ju snabbt berätta lite om gårdagen innan det blir duschen och sen att krypa ner. Som sagt det var tretton som gällde och modevisning med Ebba,mamma var även med ett litet tag. Packat med folk, skön musik och snygga människor. Efter modevisningen blev det att skaka lite rumpa, sedan vidare till Caféet, sen tillbaks till tretton och skaka lite till, sen taxi hem med the lovebirds Ebba och Daniel :) Sammanfattning; En sjukt lyckad kväll helt enkelt!

Linnea- Tröttt, Bilder från gårdagen kommer nog upp imorgon :)

Kommentarer
Postat av: sandra

Vad du är duktig vännen =)
Jag däremot börjar smått få panik... den ska in på onsdag & jag har inte börjat skriva än... usch!

Imon!!!
Pussss

Postat av: Charlotte

Mycket bra gjort av dig vännnen!!!!!! jag är stolt. PUSSAR

2008-04-27 @ 23:28:45
Postat av: Emelie

du förtjänar en fet eloge gumman. du är bäst :):):)

2008-04-28 @ 17:39:53
Postat av: Mandiz

Ha en bra dag!

2008-04-28 @ 19:43:14
URL: http://mandizblogg.blogg.se
Postat av: e

Du är duktig och TACK för en grymt lyckad afton! :D

2008-04-29 @ 20:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback