Lördag 12/4

Hej hopp min kära vänner!

Vill bara meddela er som kanske inte förstod, (inte för att jag klandrar er för det, alla kanske förstod) så var föregående inlägg ett skämt. Tobbe är den människan som är sämst på att kommentera min blogg, så för att få honom att kommentera så fick jag göra lite ironi av honom ;) Men en hyllning kunde väl den lilla "flickan" få, (bara för att han ser ut som en flicka på bilden).  Haha, men jag gillar tobbe ändå, hur han än ser hur ;) Flicka eller pojke.

Well, nog snackat om tobbe och tacka vet jag mina trogna kommenterare (?) :) hiihi

Idag är det lördag, som jag förmodar att ni alla vet, min dag började med träning kl 11.30 med micki. Skönt att komma igång direkt på morgonen faktiskt, och inte ligga och dra sig halva dagen, som jag i vanliga fall gör. :P

Kvällen kommer att börja klockan sju hemma hos fam. Hallström med middag för att min kusin fyller byxmyndig, grattis grattis! Efter det pyser jag förmodligen upp till fröken Hemberg där det ska förpärlas innan utgång, innan utgång kanske det blir modevisning på lilla helvetet med Emelie ♥

Jag anar en lyckad kväll.

Nelson - imorgon blir det träning igen, med världens bästa tränare micki :)

Kommentarer
Postat av: Åsa

har nog hört hur duktig du är:D

2008-04-14 @ 07:20:41
Postat av: Linnea

Till aousi.
wiiie, du är sötast :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback