Nydesignad blogg

Kolla vad Louise kan trolla! För det är nämligen denna underbara tjej som ändrat utseende på min blogg till de bättre.And i love it! Tack så jätte mycket lollo, du är allt bra du!

Kan förövrigt meddela er om att jag varit ensam i en vecka, vilket varit ganska skönt. Veckan har spenderats till största del med lollo, som har fått äta av min goda mat, haha och troget följt med mig ut med hebbe, som är kissig ungefär hela tiden. DOGS! Sen har också Sandra sällskapat mig, mycket mys, även bella också, som jag faktiskt lyckades laga den godast maten till. mh, blir hungrig bara jag tänker på det. Så ja, slutsater av denna veckan är väl att jag blivit lite bättre kock, fått springa ut och in med min hund mer än vad jag gör i vanliga fall. Och ett stort plus att jag fått umgåts med mina vänner en massa. Just det, förpärla har här också varit med mysigt folk, och även jonatan och micke har gästat mitt lilla bo, det gillar jag.

Linnea, Lördag blir det götebog med Emelie! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback