Vem har snott min ambition?

jaha, vad har min skrivlust tagit vägen, samt min ambition att orka plugga? Eller hm.. jag tar tillbaka det där med att orka plugga, det har jag väl aldrig riktigt orkat. Men jag har ändå gjort det, och när jag väl gjort det så har jag tyckt det varit ganska okej. Märk väl, till viss del! Men nu är allt helt plötsligt borta, och här står jag som ett frågetecken. Nej, nu överdrev jag, men jag har mycket att ta tag i, det har vi nog alla. Det är slutspurten nu, sen är det studenten, sen är vi fria! halleluja, no more schooooool. Dock kommer klassen att vara fett saknad. Min fina klass, SPL05, er gillar jag väldigt mycket.

image108

Linnea -
 Idag bjuder på en vårbild sen i onsdags, glass blev det med.

Kommentarer
Postat av: vale.

hahahah oh va vi suuuger:)

2008-04-24 @ 22:47:49
Postat av: micki

muuuuuums :D

2008-04-25 @ 09:01:19
Postat av: Linnea

Det ska stå slutspurten, inte slutspruten :P sorry!

Postat av: Nouris

hahaha va somrig bild, även om inte jag var så lyckad =)

2008-05-04 @ 14:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback