Colorado here I come :D

Om en kvart kommer min morbror Per och hämtar mig, mamma och pappa för att köra oss till Svågerstorp där vi sedan ska ta tåget till kastrup där vårt plan till Atlanta väntar på oss, väl i atlanta ska vi ta ett annat flyg till Denver. I Denver väntar sedan min faster på oss, där ska vi övernatta en natt sedan imorgon ska vi köra till crested butte, och då är vi framme :D Anledningen till att vi åker dit är för att min kusin ska gifta sig osv, det ska bli sjukt roligt :D Men det kommer somsagt bli en mycket lång resa, men jag har laddat upp med kortlek, massa tidningar och ja.. det finns ju filmer osv på flyget.

Lite vemodigt känns det allt att lämna kära Halmstad, Sverige även om det bara är två veckor. Jag är bara sånn, men jag ska ju på något roligt. Och så blir det desto mer kul att komma hem, får tänka så istället.

Men nu hinner jag inte skriva mer, ska lägga ner det sista i handbagaget nu, ni får ha det toppen här hemma mina fina vänner så ses vi snart igen!

Jag kommer speciellt sakna Louise, Jonatan, micke, vale och självklart fina Victor denna gången. Ni är något speciellt.


PUSS/
Er Linnea- Challe, maila mig!


Kommentarer
Postat av: Louise

JAG SAKNAR DIG REDAN! <3



Egentligen önskar jag att du kunde komma hem nu, men jag vet att du kommer ha en awesome tid där, så njut av den så ses vi och har sjukt roligt när du kommer hem, bästa vän!

Postat av: vale.

jag kommer sakna dej med! sååååå mycket! jagväntar på ditt samtal. puss(L)

2008-08-02 @ 15:57:23
URL: http://valdetearizonaxhemajli.blogg.se/
Postat av: victor

ha det så jävla bra nu linnea!! :) du kommer ha det sjukt kul! ring mig när du kommit hem..pusspuss <3

2008-08-03 @ 20:02:55
Postat av: Louise

är du framme snart? så du kan skicka ett litet mail, älskling? <3 jag älskar dig!

2008-08-03 @ 21:00:26
URL: http://loyuise.blogg.se/
Postat av: Louise

Åh, vad bra att du är framme och allt gick bra :) Jag mailar dig imorgon bitti, ska nana nu inför körlektionen imorgon. Men den mailadressen du skrev var rätt, speegelboll@hotm..

Jag saknar dig redan så mycket, hörs imorgon! Puss mitt hjärta

2008-08-04 @ 01:29:43
URL: http://loyuise.blogg.se/
Postat av: vale.

jag skriver ett mail till dej nu! det är lite för privat för att sätta ut här.det jag ska säga alltså! det finns ju folk som snokar, usch jaaa du vet;). jag skriver till [email protected] . LOOVEE

2008-08-04 @ 13:00:40
URL: http://valdetearizonaxhemajli.blogg.se/
Postat av: Victor

Jag vet faktiskt också Vale ;)hihihi

2008-08-05 @ 16:04:14
Postat av: vale.

till vic: JA men du&nea får veta! :) men det finns annat folk som däremot inte får veta.hihi

2008-08-06 @ 21:17:47
URL: http://valdetearizonaxhemajli.blogg.se/
Postat av: Emelie

vad dum du är nu linnea. kommer du inte sakna mig, challe, lotten, ebba, åsa och micki "speciellt"?

2008-08-07 @ 19:38:45
Postat av: Victor

Tack Vale :) jag vet...då är det inte bra ;)

2008-08-08 @ 16:08:17
Postat av: Till Emelie.

Om du kanner mig ratt sa vet du att jag sjavlklart kommer att sakna dig, ebba, asa, lotten och challe. Men det var dumt av mig att skriva sa. Men att du skriver att jag skulle sakna micki? Det vet du mycket val att jag inte gor, sa jag fortstar inte ens varfor du skriver sa. "Speciellt" skulle sta du istallet inte NI. Hoppas att du har det fint :) I miss u.

2008-08-08 @ 23:33:25
URL: http://nelsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback