Lite update

Japp, da var det tisdagkvall i Crested Butte. Jag sitter har i koket och vantar pa att alla gasterna ska droppa in och att tacosen ska blir klar. Igar kom Justin och hans flickvan Brooke hit fran Boulder, och Jason och Molly var har ocksa sa at vi lite och hade det trevligt. Idag har vakande vi tidigt, som vanligt, det ar ganska jobbigt men det tar val ett tag innan man vant sig vid tidsomstallningarna. Klockan ar ju bara fem pa eftermiddagen har nu. Men som sagt efter vi vaknat gjorde vi oss i ordning och skulle egentligen ridit genom bergen, men det fanns inga platser sa vi gick ut och gick i en timma istallet. Sen har vi varit nere i stan och kollat lite, och nu sitter vi har och snart kommer det massa manniskor som ska hit och ata tacos och umgas.

Imorgon blir det att aka ut pa jeeptour, det ar tydligen jag, mamma, pappa och typ atta stycken till. Allihopan ska fa plats i en jeep, sa den masta vara ganska stor. Den ska ta oss upp i bergen och vi kommer vara borta i tre timmar. Pretty cool I think. Men blir nog ganska skumpigt,

well, allt for mig denna dag.

Jag laddar upp fler bilder senare i veckan! Hoppas ni har det fint dar hemma babes.

Puss&kram
L

Kommentarer
Postat av: sandra.

KOM HEM!!!!

jag saknar dig babe

hoppas du har det grymt bra

det verkar iallafall så:)



RING SÅ FORT DU ÄR HEMMA!!!!!

och ge mig mer bilder

Postat av: Ebbis

JAG SAKNAR DIG!

2008-08-09 @ 09:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback