Minnen för livet

Idag när jag hämtade posten låg där en trevlig överraskning, nämligen albumet med alla klassstudentfotona och  en skiva med en del mingelfoton sen balen och studenten. Det väckte genast en massa minnen från både studenten och balen, gud vad roligt det var. Bäst kan jag helt klart säga att balen var, åh vad kul jag hade då. Självklart var studenten ett minne för livet, och hur roligt som helst, men balen var något speciellt.

Lägger upp två biler på mig och val, på andra fotot hade jag och V tappat bort våra baldejter, men vi hade inte så svårt att hitta nya ;)

                  

Kisses and hugs,
Nels- Tack för fikan idag Val, nu är vi uppdaterade igen ;)

Kommentarer
Postat av: vale.

hahahahah fyfan va roligt!! tack själv babe! jag kommer skriva lite mail till dej o uppdatera dej härifrån men hos dej lär det inte hända mycket (påden fronten) eftersom HAN inte finns där borta, utan häär.hiih. men bröllopet lär bli något speciellt.massa kort vill se om två veckor! KYSSKALAS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback