Subaru Ironman Canada 2008

HEYO!

igår var en mycket trevlig kväll som startade hemma hos mig, jag val och lollo, vin och en massa snack. Sen blev det taxi in till stan för mig och vale, där vi kollade läget och träffade lite trevligt folk. Kvällen får klart 5 stars.

Nu är det söndag, och jag har sovit länge idag som jag brukar göra på helgerna, sedan har jag bakat en äppelkaka. Nu sitter jag här och hejjar på min kusin Justin som tävlar i Ironman i Canada, han har precis simmat 3,8 km och ska nu cykla 18 mil sen springa 4,2 mil utan paus. Puh, jag hade dött. Men GO FOR IT Jay!



Puss&kram
L

Kommentarer
Postat av: johannathåström

18 mil???? oj det är ju jättemycket :O

Postat av: Svar :)

Ja, det är lite crazy :P

2008-08-25 @ 00:46:25
URL: http://nelsons.blogg.se/
Postat av: Emelie

FIN design. vem har gjort den?

2008-08-25 @ 21:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback