Tisdag

Nu är det fjärde gången jag suddar ut och börjar skriva om på nytt här, jag har ingenting att skriva just nu. Jag är tillbaka i Sverige, Halmstad efter två helt underbar veckor i USA. Det har både sina positiva och negativa sidor. Det negativa är att sommaren nästan är slut, och att jag nu sitter och jobbar. Det är inte kuuuuuul. Jag är nog lite knäpp, men jag sitter bara och längtar tills lunch, haha. Men självklart är det kul att vara hemma igen också och träffa alla nära och kära, och att jobba innebär ju pengar, right? och pengar är verkligen något som jag behöver nu, och som jag måste spara. Så att jobba har väl sina fördelar ;)

nej, nu måste jag fortsätta att verifiera mina enkät. UH!

Senare blir det att fika med Vale :D

/ Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback