Pics from Crested Butte

hej hopp!
Nu ar jag framme i CO. Eller vi kom hit igar, da vi overnattat i Denver som vi kom fram till i sondagskvall. Har ar allt undebart, underbar natur, fint vader och sjukt kul att traffa allt manniskor.
Tankte lagga in lite bilder fran bilresan hit fran Denver och lite som vi tagit idag nar vi var ute och gick, bilderna som jag lagger ut nar vi star med sno i handen, ar helt sjuk, da var vi uppe pa 4000 meters hojd och det ar varmt ute men vi har sno i handen, for det har inte riktigt forsvunnit hogst uppe pa topparna.




          

       

   



sa, nu far det racka for idag. Eller det blev ganska manga pics, orkar inte forklara alla bilderna men ni forstar nog. Kan ju saga att den med korna ar ocksa nar vi korde hit fran Denver, dom har liksom ratt att ga var dom vill har sa dom gick ratt over vagen, sa vi fick stanna och slappa forbi dom. Ratt gulligt faktiskt :) Bilden som ar pa huset ar ocksa ganska cool, sjukt stort och den ar ett hus sen mitt i allt sa ar det som en borg. Finns ganska manga andra speciella hus har med, ska fota lite sa ni far se. Jag lagger upp mer foto i veckan, nu ska jag kaka lite klockan ar ju bara tva har pa eftermiddagen. Hoppas alla ni som varit pa mandagsklubben haft skoj.

I miss you,
L

Kommentarer
Postat av: vale.

ohh va mysiga bilder!! kul att du bloggar från staterna.me likey:).. det dära: I miss you, jag förmodar att det inte är till mej;)hihi.men jag saknar dej ialfall.puss babe.

Postat av: Victor

Skönt att du kommit fram...du ser ut att ha det underbart :) ha det så kul och hälsa mamma ;) puss

2008-08-05 @ 16:03:18
Postat av: bellla

heeej min skönhet. jag saknar dig. har du ingen mobil eller ngt så man kan få höra din röst? skönt att se att ni kom fram väl och att ni har det bra. hör av dig. jag saknar dig. din för alltid syster bell<3

2008-08-06 @ 13:27:18
Postat av: challe

kul att se att de har gått bra gumman:D väldigt vacker bild på dig i där nere. rös till så fin du är. ha de nu så bra gumman Puss challe

2008-08-07 @ 17:53:13
Postat av: Louise

JAG SAKNAR DIG! KAN DU KOMMA HEM? <3 Du är bäst, och finast!

2008-08-09 @ 20:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback