Wedding news

Hello my darlings.

Annu en ny dag i USA. Jag vet att jag har varit seg pa att uppdatera er har pa bloggen, men det har varit halligang hela veckan. Sist jag skrev har var val nar jag berattade att vi skulle ut pa jeeptour, och det var grymt! Hogt upp i bergen akte vi, och fick se en massa fina saker. Kvallen gick vi ner till hotellet dar vi traffade en del av folket om skulle pa brollpet och en massa slakt, pratade at gott och hade allmant trevligt. Torsdagen var ocksa en stor dag har, sakallad rehersalday, da de som skulle vara med i brollpet akte och ovade pa vigseln, eftersom Jasons bror Justin skulle viga Justin och molly. Pa kavllen kom alla som skulle pa brollet hit, at, drack och sjong kareoke. Sjukt kuuul! Jag har aldrig hort nagon sjunga sa fint som Molly gor.

Och sa finally friday, the big day. Wedding, jag har aldrig varit pa ett brollop forrut sa detta var mitt forsta och det passade perfekt att det var min kusin som gifte sig. Allting var sa perfekt, sa sjukt fint. De gifte sig ute, pa tootempole park. Sa vackert, och sarskilt fint att som jag sa innan, att hans bror, min kusin vigde dem. Han hade skrivit det alldeles sjalv, och stallt tre fragor till dem som de skulle svara pa. AH DET VAR SA FINT. Efterat sa gick vi till the timberline (en resturang) och at jatte gott, en sak som ar lite coolt ar att det ar heidi i the hills pappa som ager resturangen. Anyway, sen var det dans och sa fortsatte kvallen tills vi rullade hemmat. Det basta brollopet nagansin!




     Puss&kram ♥

Kommentarer
Postat av: vale.

underbart!!!!!!!!!!!! jag läntar tills du kommer hem.(L)

Postat av: Charlotte

Heej gumman. du ser ut att ha de jätte bra. vilka vackra bilder på bröllopet. Ha de nu så kul. längta inte för mycket hem här regnar de;) men de ska bli kul att träffa dig igen Puss Gumman!

2008-08-11 @ 15:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback