Uppdate and pics

Nu har jag bara en vecka kvar har i the states, samtidigt som jag langtar hem sa vill jag stanna kvar har. Det ar lite konsigt faktiskt. Men i'm having the time of my life. Det basta ar att jag har traffat min slakt, mina kusiner som jag nastan bara traffar en gang om aret. Men jag tankte iaf uppdatera er lite om vad vi kommer att hitta pa den sista veckan :)

♥ Mandag : Akta till Aspen fram och tillbaka och se hur det ser ut dar, osv.
♥Tisdag:   Formodligen flyga, med min farbrors flygplan over Crested butte om vadret tillater.
♥Onsdag:  Rida upp i bergen, och pa kvallen ska vi laga mat till rikard min farbror som fyller ar.
♥Torsdag:  Aka till Denver och shoppa, vi ska ocksa till Boulder dar Justin och Brooke bor och halsa pa dom, och ga ut och ata.
♥Fredag:   Flyger vi hem, och pa lordag ar jag hemma.




Mammi och jag i parken


Liten del av brollpet, familj daerr och Holmen


Faster Karin och jag

Kusin Justin och flickvannen Brooke


Fina mamma och pappa utanfor timberline


Shannon och jag, efter den goda middagen :)


Molly the bride och jag

Sotast pa hela brollopet :)


Puss&kram - C you soon!
Linnea

Kommentarer
Postat av: Victor

Shit vad snygga du och din mamma var på första bilden :D Allt bra där borta?

2008-08-11 @ 17:09:27
Postat av: vale.

jag måste ju bara hålla med vic där uppe. DROPDEADGORGEOUS! jag saknar ihjäl mej nuu.hihi. tjingeliing;)haha

Postat av: Till vic och vale.

Victor: Taack snygging :D mamma halsar forresten tillbaka sa jattemycket till dig! glomde skriva tillbaka i forra kommentaren. Allt ar bara fint har, har varit i Aspen idag, jattefint :) Allt bra hemma?



Val: Tack love! Jag saknar dig ocksa, sa att jag dor! Forstar du? Det ar icke bra! Men jag har lite planer att bertta for dig nar jag kommer hem :D jag vill att du ska joina. hihhi. Puss min skatt.

2008-08-12 @ 02:10:10
URL: http://nelsons.blogg.se/
Postat av: vale.

jag är precis hemkommen från en mycket galen måndag.hahaha. jag skriver ett mail till det imrogon bitti med massa snuskiga detaljer ;) .PUSS love you!

2008-08-12 @ 03:22:10
URL: http://valdetearizonaxhemajli.blogg.se/
Postat av: E

Du är så himla fin!

2008-08-13 @ 22:20:15
Postat av: Louise

Oh, my love. Du ser ut att ha det underbart och du är så fin! Kom hem nuuuuuuuuuuu <3

btw, boulder var vi i när vi var i colorado, evergreen, där hanna bodde, ligger nära där ;)

JAG ÄLSKAR DIG!

2008-08-14 @ 13:20:51
URL: http://loyuise.blogg.se/
Postat av: Victor

Hälsa tillbaka! Träffade du Jim Carrey i Aspen??? ;) Pusspuss

2008-08-14 @ 21:49:33
Postat av: Lättman

Helt oförklarligt fin bild på dig och Karin. Sjukt fin är du och slingorna är underbara.

2008-08-15 @ 12:24:49
Postat av: Till Vic och Em.

Victor: haha, nopes tyvärr vilken miss ;). Var han där? :D cooolt! pussspsuss



Emelie: Tack babe! <3



2008-08-19 @ 08:55:20
URL: http://nelsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback