It´s a rainy day

OHAOH.

Jag har aldrig något att börja mina inlägg med, hm. Alltså innan jag kommer igång att skriva, vet jag aldrig vad jag ska börja med. Nåväl, du fick jag en början denna gången med.

Har inte så mycket att skriva idag, det är ingen jobbvecka denna veckan, ska försöka hitta mig ett nytt jobb. Sjukt lam lön på mitt jobb, (vilket jag fick reda på denna månaden,knäppt) och sjukt tråkigt också, då menar jag verkligen LAMT. Så jag ska försöka hitta ett nytt jobb, ska faktiskt ringa på ett idag,. :)

Enough om det, igår var en mysig dag. Eftersom jag var ledig igår med passade jag självklart på att sova ut lite extra länge, sen hjälpte jag mamma lite och gick ut med min fina vovvse. Senare på eftermiddagen fick jag ett glatt sms, där en Victor frågade och jag var sugen på glass. Givetvis var jag det, så en stund senare stod en snygg Victor och en lika snygg porsche utanför mitt hus och väntade. Glass och en massa snack väntade! =)
Senare på kvällen blev det fika med Val, Bojan och hans kompis droppade också förbi och sa hej. Inte sett honom på hela sommaren, mycket trevlig att träffa dig Bojkian. Jag och val stannade kvar i stan lite längre efter Boj och hans kompis övergett oss, alltid lika mysig att träffa dig valelito! På lööööööördag bli det paaaaaarty! :D

Nu ska jag ringa och söka jobb, sen blir det in till stan och träffa Sandy :)

Puss&kram
L

Kommentarer
Postat av: Victor

Det var en mysig lite glasstund :) puss på dig

2008-08-26 @ 16:48:43
Postat av: Victor

liten*******

2008-08-26 @ 16:49:40
Postat av: Louise

Hur går det med jobbet, my love? <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback