Baaaaalen, jag saknar!

Japp, då ligger jag i sängen som vanligt när jag bloggar. Haha! Ligger och kollar igenom lite pics också, från balen.. De få bilder jag har sen balen, (pappa filmade allt istället) och då saknar jag det som TUSAN. Gud vad roligt vi hade! Frisören, sminket då bella var med mig hela tiden, förpärlan hemma hos mig med alla de bästa, röda mattan med Hampus, middagen, minglet och så givetvis EFTERFESTEN! Shit så roligt vi hade där, så roligt att jag var på väg åt helt fel håll när vi skulle gå till skolan när det var slut, haha. Så kan det gå ;) Det är verkligen en dag,natt,morgon att minnas! 3:or ni har verkligen något att se fram emot! Balen är det roligaste.





Hampus, om du läser detta. Kan du inte skicka bilderna sen balen inom snar framtid till mig då?! :D Tack!


Puss&kram
L

Kommentarer
Postat av: bella

och du ska vara med mig när jag gör smink och hår och allt vad det tillhör! du var helt underbart söt! pusss

2008-12-19 @ 20:09:12
Postat av: Emelie

nu åker jag till busstationen för att komma hem. ringer dig i morgon. SAKNISH

2008-12-20 @ 21:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback