Spotify

Tjolahopppp!

Sunday it is. Jag vill bara berätta en märklig grej. Jag brukar nästan aldrig vinna på något, alltså om man köper en trisslott eller så. Högst 25 kronor isf. Eller jo.. förresten en gång så har jag vunnit 1000 kr på bingolotto, men det var när jag var liten, jag hade inte ens valt lotten :P Men i alla fall, härom veckan så var jag inne på rockbjörnen och röstade på bästa manliga artist. Fyllde i min mail adress plus mobil nummer, sen brydde jag mig inte mer om det. En vecka senare fick jag ett sms från rockbjörnen där det står att jag vunnit ett Spotify konto, som annars kostar. Jag hade ingen aning vad det var, men faktiskt skit bra. Man fick registrera sig och ladda ner lite saker, sen hade man typ som limewire fast bättre där man kan lyssna på hur mycket musik som helst. Plus hela album. Sjukt bra, och det lottades bara ut en del och jag var en av dom. Jag blev glad! Fast gick dock in och läste nu att de lottade ut de, och Guitar hero World tour, hm.. Men ah, man får vara glad för det lilla :)

Någon mer som fått ett spotify konto? :D

Puss&kram
L

Kommentarer
Postat av: kajsa

faaan va kuul! :D

2008-12-08 @ 13:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback