God jul, i efterskott!

OJ, på tiden att jag skriver lite här kanske. Vet att jag har varit dryg, men som många andra har jag faktiskt också firat jul och gjort massa annat skoj. ;)

Tänkte punkta upp lite grejer jag gjort innan och under julen istället för att skriva ner det, så here it comes!


♥ Träffat bellut (från min förra klass) Det var på tiden!
♥ Fredagen innan jul kom val hem, utgång med henne och albu
♥ Mys med ebba och micke framför film och massor med chips
♥ Julrush med pappa och faster Karin
♥ Julrush med Jontan,lollo och Ebba
♥ Lilljulafton med fam. Sorling
♥ Julafton of course at Hallströms
♥ Utgång på juldagen, förpärla at jockes place med de bästa
♥ Fika med mina tjejer
♥ Mys med Micke,jonatan Ebba & Lollo
♥ Bio med Lollobollo, Australia

Sen har jag ju jobbat också, men det var innan vi fick "jullov" på jobbet. Eller innan de röda dagarna kom. Idag är jag sick, hosta, snuvig och ja.. allt vad som hör en förkyldning till! BLÄ.

Lite bilder sen fika med chicksen och myset med fjonte,lollo,eb och mic kommer i nästa inlägg.

CYA!


Puss&kram
L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback