Julfest i perssonska :)



Söndagkväll och jag ska alldeles strax nana, sitter i sängen och tänkte bara blogga lite snabbt om min helg. Min helg som har varit sjukt rolig, iaf fredagen!

Fredag: Började med att jag jobbade 8-14-00. Ner på stan med Louise, köpte ett par sjukt snygga skor. Skyndade hem, hoppade i festoutfiten och sen bar det av mot julfest med jobbet. Väl framme, tog vi oss en fördrink sedan skyndade vi ner till personska villan, (ligger precis jämte huvudéntren till sjukhuset,nästan) där julfesten var. Tand välkommnade oss varmt, glögg och nummerlappar delades ut, nummerlapparna visade vart man skulle sitta. Jag kom vid ett helt okänt bord, men hade jättetrevligt! God mat, sång,uppträdande och DANS! Vid 10-tiden kände vi ( Hanna,Yvonne,Marit, pappa och jag) att vi ville ner på stan. Så blev det också, första stoppet blev Svea, där kollade vi läget lite. Jättetrevligt det med, sedan bar det av mot bond. Dansade som tusan, och hade även där sjuuuuuuuukt roligt. Sedan var det dags för mig att lämna gänger och bege mig av till mårtensson,underbar. Jag lyckade inte få tag i varken Sandra eller Louise, men Måns och Viktor fick jag tag i. Snälla som dom var, mötte dom mig och såg till så jag blev av med mitt bankomatkort. (hhaha, nej. mitt egna fel)  Inne på underbar dansade jag sedan natten lång med mina favvisar!
TACK för en crazy fredag allihopan!

Lördag: Blev lugn som bara den, kollade på Björn Gustafssons film och skrattade så jag höll på att kissa ner mig. HAN ÄR SÅ BRA!!  Middag hos Mormor & Morfar på kvällen.

Söndag: chillidill idag med, skönt. Slappislapp. Ah, så nu är jag verkligen utvilad för kommande arbetsvecka ;)

PS. På fredag kommer VALDETE. Jag har världens bästa arbetskompisar också!Ds.

Puss&kram
L

Kommentarer
Postat av: Valdete.

PÅ FREDAG SES VI ÄNTLIGEN! :) oh! haaaaaaar så mycket attberätta, du förstår inte. menvi tar allt på fredag! PUSSS(L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback