Friday I´m in love

Tjolahopp!

Då var det fredag igen, tycker inte det var längesen det var förra fredagen, då vi hade glöggmingel hemma hos oss. Uh, tiden går väldigt fort. Men jag gillar det, det tar mig bara närmare APRIL.

Just nu sitter jag på mitt nya kontor, jag har bytt förstår ni. Det är större och jättefint. Anledningen till att jag bytte från mitt förra var för att jag fick inte plats med alla mina tuuuuuusentals enkäter. (okej, lite överdrift) Men det är sjukt många. Jag har i alla fall julpyntat det lite idag också, nya krukor och växter. Istället för julblomma blev det en:ar. MYCKET FINT. I like :)
Jag vet en som kommer skratta när hon läser detta,haha 

Japp, det var de. Helgen? ja.. Den kommer att bli fett lugn, idol ikväll tror jag och bara mysa. Resten av helgen blir nog att göra detsamma, bara ta det lungt. Det kommer att bli så himla skönt!

JA. för att inte glömma, Emelie och Rasmus fest i helgen var det bästa på mycket länge. Jag hade så himla roligt! Tack tack för en superb fest! Jag saknar dig redan EM. Men snart ses vi, och då blir det heldag alá Em & Nea. ♥


Denna bild kommer snart pryda min ena vägg på mitt rum på jobbet.
DOCK SJUKT MYCKET STÖRRE
  :D



Puss&kram
L



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback