News

ja, det är en massa tjat från mig om Ola. Men jag har på äldre dar, haha.. blivit ett litet fjortisfan av honom. Nej, men jag tycker att han är FIN.
Något som jag kom på häromdagen, är att jag har varit medlem på hans "fansida" sedan fyra år tillbaks, sjukt? svar. JA. Men när jag väl var inne så kunde jag lika väl skriva ett inlägg, och bäst som jag är så fick jag också svar.
Så ett litet bevis följer nedan mina vänner, varsågoda!

Det var dock ett väldigt klent svar, men kanske inte var det bästa att skriva heller. Men äh.. ett svar från Ola sitter aldrig fel ;)

image57








Nelson
- Time tooo eat

Kommentarer
Postat av: Emelie

hahaha, FETT nice :)

2008-02-27 @ 22:37:37
Postat av: Isabelle

Haha, så sött

Postat av: H4nnah

Hehe roligt linnea, kanske ska bli medlem ja med :P haha vilken sida ? :P ; ) haha! Är håret bra ? Kram hanna

2008-03-01 @ 14:55:10
Postat av: Linnea

haha, ja bli det :P www.ola.cd
Ja, håret är kanon, love it!! Hade du kul igår? =)
Kraaam

2008-03-01 @ 18:27:53
URL: http://nelsons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback