Bal 2008

Idag är det dags mina kära vänner :D:D Och för er som inte vet vad jag pratar om, så är det balen för oss 89:or idag!! Jag är fylld av förväntan och jag måste erkänna att jag är en del pirrig med. Men mest ska det blir så sjukt roligt!

Men nu måste jag rusa för halv ska jag vara hos frisören som ska göra min uppstättning och vid 10 sitter jag och blir "mejkad". Sen kommer alla mina finaste hit på lite mingel i det fina vädret innan vi beger oss ut mot tylösand, åååååååååh vad kul det ska bli! :D

Önska oss lycka till!

PUSS!


Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Lykca till!
Jag är ledsen om du inte vill ha "reklam" men jag är med i en tävling där den tävlingsdeltagaren som får flest unika klick på sin länk vinner ett resepresenkort värde 20.000 kronor! Om du har två sekunder över, så bidra gärna med ett klick (det är allt som krävs!): www.alltforforaldrar.se/kul/promo/extpage/206 Då blir jag och mina barn glada för vi har aldrig varit på semester!

Postat av: isabellla

NI VAR LÄTT FINAST IDAG GUMMNAN! hoppas du får en topp natt och kvälll. du är värd det bästa

2008-06-01 @ 19:31:25
Postat av: Louise

ÅH , DU VAR SÅ FIN FIN FINAST!

2008-06-01 @ 22:32:50
Postat av: Louise

ÅH , DU VAR SÅ FIN FIN FINAST! Alla sa att du var jättejättefin, och det var du verkligen. finast av alla! Hoppas ni får en superb kväll som ni aldrig glömmer! Jag älskar dig

2008-06-01 @ 22:33:50
Postat av: Louise

aööt det där skulle kommit med förra gången ;) haha. big love!

2008-06-01 @ 22:34:45
Postat av: sandra.

jag håller med alla andra, du glänste verkligen linnea! och jag ljuger absolut inte när jag säger att du var vackrast, finast, sötast och snyggast. lyllost hampus som får ha dig som sin dejt, han kan allt skatta sig lycklig! hoppas du har en helt oförglömlig kväll nu.

ps. ring mig :)

2008-06-02 @ 00:25:10
URL: http://sandrahemberg.blogg.se
Postat av: Anonym

gryymt snygg klänning du hade tjejen :)

2008-06-03 @ 00:50:51
URL: http://beeme.blogg.se
Postat av: Frida

måste bara säga att din klänning var jättefin! :)

2008-06-04 @ 14:27:53
URL: http://fridizzz.blogg.se
Postat av: Linnea

Tack för alla fina kommentarer :)) Ni är så snälla!

2008-06-04 @ 23:33:15
URL: http://nelsons.blogg.se
Postat av: pauline palle dettner :)

hej vännen..

finast var du, av alla... men det visste ju jag att du skulle bli. :)

så himla ledsen att jag nte kunde vara där på din student, ja hade ingen möjlighe att ta ledigt från jobbet... underbemannade till tusen upphljd till ansvarig har jag blivit.. så det var inte mkt o göra åt! :(

hade du en bra dag iaf? pappa och mamma kom va? mina alltså? Jag sa till dem att de var tvugna att lämna presenter fr mig med. :)

kommer ner till midsommar förresten.. stannar fre till mån e det tänkt...

ses?

PUSSS

2008-06-15 @ 17:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback