Jag ger er min dag

Dagens,

Jag hinner bara en snabbis idag med, kanske inte är det roligaste. Men jag lovar er, att så fort jag får tid ska jag ge er det bästa från mig ;)

Dagen i all ära har gått åt att jobba, från tidig morgon till tidig eftermiddag. Alltså ingen lång arbetsdag, efter jobbet blev det att kila ner till stan och träffa Valdete för en fika. Fika, snack och ett oerört letande efter jeansjacka blev det också, mycket trevligt. Förrutom det sistnämda, sökandet efter jeansjackan, finns ingen i hela Halmstad. Jag är i behov av en en, nu, nu NU! Give me one, or at least tell me where I can find one.

När bussen tagit mig hem, slocknade jag direkt i soffan. As usual. Sov i en timme, sedan ringde Bellis och väckte mig och sa att det var dags att sola. Så min kväll blev en en snabb solning, sen in till bella och snacka lite skit och bara ha allmänt mysigt.

Tack för idag V & B!
/
Nea

Glöm inte ;)  
www.skyltfonstret.com

Kommentarer
Postat av: vale.

TACK SJÄLV L:) .. jag vill ha bilderna från den dagen :) JAG FICK PRECIS SMS att min celli e TILLBAKA LALALALA fyfan vad jag är glad. KYSS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback