Jeansjackan funnen :D

Som ni vet, så har jag varit på jakt efter en jeansjacka ett bra tag nu. Och tänkte nästan ge upp hoppet om att hitta någon den här sommaren, men så idag när jag och mamma var på stan, så gick vi förbi Piraia och där stod Micki med en jeansjacka på sig. Hm, tänkte jag då. Vart har hon hittat denna jacka, hon som själv varit på jakt efter en bara för ett par dagar sen? Jag tänkte att det var värt att kila inom, och där mitt framför mina ögon låg den, den fina lilla jeansjacka för ynka 175 kr. ÅH, vad glad jag blev :D


jeansjacka

























2


/ Nea - Snart kommer Sandy till mig, sen bär det av till Lotten :))

Kommentarer
Postat av: sandra

grymt snygg!! :D

imorgon är den min också, hiihi

Postat av: hanna

tack så jätte mkt tjejen :)

2008-06-29 @ 19:15:13
URL: http://beeme.blogg.se/
Postat av: ebba

du är så fin :)

2008-07-01 @ 11:03:27
URL: http://spoken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback