Kvällens

Kvällen:

20.09 bussen hem till min kära vän Emelie, väl där begav vi oss ner till konsum eller som det nu heter tempo för att köpa lite gott till filmen vi skulle se som började kl.21.00.

Några goda ord till dig min bästis, du är så bra vill jag bara säga. Har sagt det och jag säger det igen, du är den människan som ger de allra bästa råden, och du finns där både i vått och torrt. Hope to keep you forever. Usa, Asien, here we come ;) Älskar dig.

En stjärna till Victor också som kom och hämtade mig i blixt, buller och ösregn. Tusen tack :)

Natti,
-
Imorgon är det upp med tuppen som gäller, jobba jobba..

Kommentarer
Postat av: Victor

Postat av: Victor

Inga problem, bara att säga till :)



Puss

2008-06-25 @ 17:29:28
URL: http://victornorback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback