Snabbis from me

Bara en liten snabbis,

Jobbat hela dagen, efter det kilade jag hem för att ta en snabb dusch och sedan var det planerat att åka in till stan med mamma för att gå på bio Brudens bäste man, men när jag väl kommit hem, duschat och var klart så tittade vi på klockan och insåg att vi aldrig skulle hinna in till halv sju. Typsikt! Jag ville verkligen se den, och bio är mysigt.

Men vi gick över till plan b istället, vilket innbar att åka till Videomix och hyra tre filmer. Det går faktiskt lika bra det med, har redan sett den första, 'In the land of women' med Adam Brody, den var sådär. Men herre jesus vad snygg han är, det är ett stort plus att bara få sitta och titta på honom i 1.5 timme ;)

Nej, nu hinner jag inte skriva mer. Mamma sitter och väntar med nästa film i soffan och min mat håller på att kallna,

PUSS!
/Nea


Kommentarer
Postat av: sandra

Wohoooo! titta vad jag hittade:

http://www.hallandsposten.se/artikel.asp?oid=329427



love!

Vi ses väl ikväll hos Lättman?!

Pussss

2008-06-24 @ 08:35:51
URL: http://sandrajotic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback