Sex and the city, galapremiär

Livet går inte alltid som man vill, det är inte alltid en dans på rosor och man får oftast kämpa en del för att få det man vill ha.

Men igår mina vänner gick det precis som vi ville, livet var verkligen en dans på rosor, och nej.. jag hade inte kämpat för att få det så undebart som jag fick det utan gled med på ett bananskal. Nu undrar ni som inte vet vad jag dillar om, det ska ni också få veta. Min fina vän Emelie Lättman vann nämligen två biljetter till Sex and the city galapremiären (+efterfest på Josefina på Djurgården) i Stockholm som var igår. Emelie som är det största sex and the city fanet i hela världen, hoppade självklart av lycka när Ebba von Sydow ringde henne och sa att hon vunnit. Jag fick hänga med på allt detta, och jag är så sjukt glad för det jag är dig evigt tacksam darling.

Jag vet inte hur jag ska beskriva kvällen/natten mer än att jag har aldrig varit på en sådan glammig tillställning i hela mitt liv. Det var som om vi var i en dröm, jag ville nypa mig och se om det hela bara var en dröm men turligt nog så var det verklighet. Det var verkligen en upplevelse som jag aldrig kommer att glömma. Jag överlämnar den långa berättelsen och detaljerna till fröken Lättman, uppdatering från hennes håll kommer nog inom kort :)

Eftersom vi inte hade någon kamera, eller kameran vi hade var urladdad så blev det inga pics. Endast en med mobilen :) Det får duga, vi har memorerat i huvudet istället. Bilden är tagen från efterfesten, när vi hämtat våra goodiebags och tog ett snabbt foto för att vi är bäst.


 

Linnea - Detta kommer jag att leva på länge :D

Kommentarer
Postat av: sandra

längtar efter att få höra ALLT! puss min sköna =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback