Rhubarb

Bara en snabb uppdatering innan jag pyser ner och solar lite med långtån och Loyuise.

Lördagen skulle som sagt bli en grym lördag, jag och Emelie hade planerat att vi skulle discobowla, ta en drink och sedan bege oss till Sofie och Ella som hade 19-års förfest. Tråkigt nog vaknade jag med migrän, men jag gav mig icke. Fick dock hoppa över discobowlingen +drinkandet med förfesten och lite utgång blev det allt. Självklart blev det lyckat, det kan inte bli annat med så gott sällskap. Så lördagen blev grym trots allt.

Igår, söndag blev tog familjen och jag ut min söta farmor på en liten utflykt, vi åkte och åt lax och sedan fikade vi. Det var jättemysigt. På kvällen blev det mys med Louise, evigheter sen! Vi kollade reprisen av mello och the perfect man. myspys.

Ikväll hoppas jag på att bokningen av min och Emelie kommande Rom-resa blir av! Det kommer bli sjukt kul och en oförglömlig resa.

Nelson
- SMACK

Kommentarer
Postat av: sandra

ohh... det låter ju lovande :D
Hur har min darling det på praktiken då?
Rom? nice ;)

Pussssss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback