Sista studentfesten för årgång 2005

I onsdags var det dags för studentfest, som jag och nog många flera hade sett fram emot väldigt mycket. Jag speciellt mycket, eftersom jag både missat valborg och långhelgens festande pga sjukdom. Men i onsdags så var det bannemej partyyy, förpäla i stationsparken med massa härligt folk, det bjöds även på kubb, brännboll och skön musik. Det tackar jag för! GRYM kväll!

Jag lägger upp en bild med på mig och Dennito från förpärlan i stationsparken. Me like this pic ALOT! Så härlig och somrig bild :))

image111

Linnea - Älskar det fina vädret! :D

Kommentarer
Postat av: Dennis

det är kärlek ;)

2008-05-12 @ 17:39:43
Postat av: Linnea

alltid ;)

Postat av: vale.

ni är väldigt söta ihop n´ (i can feel the love) ;)

2008-05-21 @ 14:41:09
URL: http://valdetearizonaxhemajli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback