Currykycklingröra

HEJ!

Idag är det torsdag,för er som inte vet. Min nyårsklänning har ännu inte dykt upp, men ahum det kommer nog snart :)
Har inte så mycket att säga just nu, igår jobbade jag sen solade jag med långtån och skrattade så jag fick ont i magen. Som jag alltid gör med dig eb! På kvällen lagade jag pasta med currykycklingröra till mig och pappa. Det blev MUMA!

Vi hörs sen,


Bild: Stolen gick sönder när jag satt på den, BRA (Y) Förfest hos Sandra
 för några helger sen.


ETT STORT GRATTIS TILL KAJSA SOM KLARADE SITT KÖRTKORT IGÅR MED!! HIPPHIPP! :D

Puss&kram
L

Kommentarer
Postat av: Louise

saknis digis.. ses imorgonis kanske lite? :) luuuve

Postat av: kajsa

TACK :D sniggis!!!

2008-11-28 @ 15:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback