Dagens hyllning; internet


Jag måste bara hylla internet lite, för att det är så sjukt bra. Man kan maila, prata med vem man vill jorden över och en massa annat. Ja, nu kanske jag låter som värsta nörden, men ja, jag kanske är en lite nörd ;) Tanken slog mig inte bara nu, jag har väl alltid varit tacksam över intenet. Men jag tänkte på det extra mycket just nu, eftersom att jag har så mycket vänner som är ute och far. Som har flyttat för ett tag, som man inte kan ringa långa samtal till längre. För att ta till exempel; min kompis Valdete, som förtillfället bor i Oslo. När jag var i USA, höll vi kontakt via mail hela min resa. Jag uppdaterade henne om hur jag hade det där, och hon höll mig uppdaterad om vad som hände i Halmstad. Nu när hon bor i Oslo, både mailar vi och pratar på msn så ofta vi kan.  Alltså, CRED till internet!

Det var dagens lilla hyllning från mig :)

Puss&Kram
L

Kommentarer
Postat av: valdete.

BIG FUCKING CRED TILL INTERNET!!! :).vad hade vi gjort utan? herregud.vill inte ens tänka tanken.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback