Goodnight, sleep tight!

Hejhopp!


Nu ligger jag i sängen och ska snart sätta på Andra avenyn, ååh tre nya avsnitt ligger nu uppe. I like!


Min helg har varit great, fredags var det idol-tittande med, chips,dipp, läsk och en Kajsa hemma hos mig. Mycket trevligt! Lördagen blev det utgång, med förpärla at mickis place med vin, massa snack och dans till Mamma Mia :D. Senare blev det B&B, där träffade jag Kajsa, skakade lite rumpa och vid 3-tiden bar det av hemmåt. Imorse vaknade vi upp hyffsat slitna, och har bara slappat hela dagen. Bästa Louise kom inom och hejade en stund också, det var wunderbaaaaaar!

Nej, nu måste jag börja kolla, tack för en rolig helg mina vänner! :D

Vi hörs imorgon!

Puss&kram
L

Kommentarer
Postat av: kajsa

det va grymt ;D

2008-11-23 @ 22:29:02
Postat av: Louise

tycker om dig, tjocki! <3

Postat av: Till Louise & Kajsa

K: JA DET VAR FETT :D



L: Jag gillar dig också,grisen! <3

2008-11-24 @ 19:14:44
URL: http://nelsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback