Influensa på G?

HEJHOPP!

Måndag igen, back to work. Tråkig idag, men jag jobbade bara fram tills ett så det var ganska lungt. Vid halv tre-tiden kilade jag ner till stan för att möta stödstrumpan och Challe. Fika blev det och säga hejdå till chall som åkte tillbaks till Oslo efter en helg i Halmstaden. Lika tråkigt varje gång att säga hejdå! Hoppas att din tripp tillbaka gick bra, och att jag får se dig rikigt snart igen darling.

Efter att ha droppat av challe, tog jag och eb en snabbis på stan sen åkte vi och stekte. När jag blivit avsläppt hemma på klockarelyckevägen, så stupade jag i soffan direkt och somnade. Sjukt frusen och mådde illa. Kan det vara influensan som är på G tro? Hope not!

Alles,


Puss&kram
L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback