Onsdag 22.26

Klockan är nu 22.13 när jag skriver detta och jag ligger i sängen, WOW. haha, detta har nog inte hänt mig på väldigt längre. Somsagt jag är ju en nattuggla. Men det känns väldigt bra, och jag är faktiskt trött nu. Slockade klockan halv nio i soffan, men vaknade lagom till greys och oskyldigt dömd. Jag zappade lite mellan dom i de förbaskade reklampauserna!

Idag har jag jobbat hela dagen, men fick en god lunch hos mormor&morfar tillsammans med min kusin som ska åka till Thailand i tre veckor på söndag. Jag är avundsjuk! Senare kilade jag hem, träffat eb har jag gjort lite idag med. Lycka till på provet imorgon babe!

Mitt MINUS idag är att jag skulle gått ut med hebbe i 45 minuter hade jag tänkt. Eftersom jag inte tränar har jag tänkt börja gå ut med honom 45 minuter varje dag.  Det blev ju ingen bra start på det hela, men imorgon då ska jag bannemej göra det!

Oj, nu tickar klockan. Nu ska jag bara snacka med Kajsa på msn ang helgen, läsa mitt efterlängtade MAIL från vale. SEN ska jag sova.


Puss&kram
L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback