Take me to New York, please? :)

ÅH. Nu är Hanna på mitt jobb tillbaka efter en vecka i New York,hon och hennes pojkvän har haft det helt underbart. Vi ska inte prata om allt hon har shoppat. Jag blir SÅ avundsjuk :P Men det får mig samtidigt att tänka och längtar ännu mer tills april, då jag och val ska till USA i en måndad förhoppningsvis om kosingen finns där. Det finns den! Fatta sjukt kul vi kommer att ha det, LA, New York and so on, here we come! :D


Bild:
V+L. Getting ready in Norway :D

Nu måste jag fortsätta med det jag gör, jobbar..
Jag har haft en jätteroligt helg också förresten, förpärla hos S och skakat rumpa med Kajsa mfl på B&B. TACK för en skitkul kväll babes!

Puss&kram
L

Kommentarer
Postat av: valdete.

haha yeeees! NEW YORK, LA and so on. I LOVE! jag längtar till april.so much! PUSSbabe.

Postat av: kajsa

aaa det va sjukt kuul.. måste göras om!

2008-11-17 @ 19:39:16
Postat av: Åsa

Jag ska dit den 8:onde hihi ;)

2008-11-19 @ 14:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback