Twilight vs Patrik 1,5?

Nu ligger jag i sängen och skriver igen, har jobbat hela dagen. Jag var så trött och så sjukt hungrig när jag kom hem att jag vet inte vad. Ändå så är klockan snart halv ett och jag sover inte, men det skiter jag i. Jag kommer aldrig kunna bli en person som somnar tidigt, om jag inte är sjuk.

Imorgon blir det att jobba igen, fast bara tills halv ett sen pyser jag till massören för att få något som heter rosenmetoden. Det ska tydligen göra så att man slappnar av i hela kroppen, hon masserar en över hela kroppen. Jag älskar att bli masserad, så jag längtar! Anledningen till att jag ska på detta är pga min migrän, det ska kanske hjälpa mot det också, så håll tummarna!  Man kan bli en aning yr av det så vi fårse om det blir något jobb efterår. Maybe. Kvällen kommer i alla fall att spenderas med Loyuise, bio it is! Twilight eller Patrik 1,5? Någon som sett dessa och kan tipsa? :)

Nu ser jag fram emot morgondagen, nu kan jag nana gott!

Jag berättar mer om rosenmetoden imorgon!

Sov gott,



Puss&kram
L

Kommentarer
Postat av: bella

twiligt är grymt fin och bra:)

2008-11-25 @ 12:14:26
Postat av: Louise

Förlåt, men snart ska vi på bio, älskling!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback