Favvisar på besök

Oj,long time no see här. Men nu är jag back in track.

Ikväll har jag träffat mina favvisar, Jonatan och Micke. De har varit i Halmstad över helgen, och nu sitter de på bussen på g tillbaka till Stavanger. Det har verkligen varit underbart att träffa er killar, jag längtar redan tills jul då vi ses igen!
Hoppas norgebussen tar väl hand om er, så ni kommer fram i fint skick. :) Vi hörs snart!

Nu ska jag sova, så jag orka jobba imorgon. Eller fika, som micke tycker att jag gör ;) haha. Jag uppdaterar imorgon om sandras förpärla osv, lite pics kommer nog med.


Bild: J&M på deras bal. Jag har absolut inga bilder på min dator, så jag tar
från fb, denna är PERFEKT för er. Paret ;)





Puss&Kram
L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback