Rosenmetoden

Tjoohej!

Nu sitter jag här och lyssnar på musik och bloggar lite. Rosenmetoden gick bra, det var avkopplande att bara ligga där i en timma och inte göra någonting. Dock gillar jag nog riktigt massage bättre, då detta inte var så. Hon "klämde" endast på musklerna och skulle få de att slappna av. Men det var lätt värt att gå dit och testa, vet inte om jag kommer att fortsätta dock.

Min dag efter detta blev inte alls som jag tänkt mig, det blev varken att träffa Val, eller någon bio med lollo. Tråkigt nog :/ Men nu har vi i alla fall kommit fram till vilken bio det blir, definitivt Twilight. Vad jag har hört så ska den vara grymt bra!  



Bild: Jag i Göteborg i somras, när Lollo och jag var där
och roade oss ;)

Puss&kram
L

Kommentarer
Postat av: Louise

Götet var freaking awesome! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback