Att sakna en vän

Tar en liten paus i allt jobbandet, för jag har inte haft någon rast idag. Hoppade helt enkelt den. Idag är en tråkig dag, försov mig lite imorse så fick stressa hit, slänga på mig mina kläder och samma sak med håret. Usch, hatar sådana dagar! Jag vill ha tid på mig, fast det har jag ändå aldrig på morgonen. Jag sover hellre lite extra. Puuh.

Idag saknar jag min Valdete också, som tusan. Jag skulle velat att hon var hemma nu, inte i Norge! Det är alldeles för långt borta från mig. Jag skulle vilja ringa henne nu och säga; Lunch på stan? Och vi skulle setts där på direkten. Bara pratat som vi två kan, och det tar aldrig slut när vi väl börjat prata. åååååh vad jag saknar dig. Jag hoppas verkligen att du kommer hem på torsdag, då ska vi ha en superkul helg. Jag längtar redan!

Bild: Val + Nea ♥


Puss&kram
L

Kommentarer
Postat av: valdete.

min linnea, jag saknar dej med..tänker på dej precis varje dag! o jag önskar att du bara kunde vara här! jag har lite tråkiga nyheter förresten;kommer inte imorgon (måste jobba) :(.. men den 24 är du här o det kommer gå hur snabbt som helst..loveyou.

Postat av: Till Vale.

NOOOOOOOO! skit också :/ Men, som sagt det går snabbt tills den 24:e! Vi får hålla kontakten via e-mail osv som vanligt tills dess =) love you, puss.

2008-10-10 @ 07:35:53
URL: http://nelsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback