Even heroes have the right to bleed

JA! nu är det fredag, äntligeeen. Fast veckan har faktiskt gått ganska snabbt för mig, eftersom jag var ledig i måndags pga att jag satt på en buss påväg hem från Norge. I onsdags var jag också ledig då jag, familjen och ebs var i Göteborg. Har jag glömt att berätta för er, men det var i alla fall supermysigt. Fick med mig en del hem, men jag brukar ju inte lägga upp mina fynd här. Så jag hoppar nog det denna gången med, eller så dyker det kanske upp lite senare. anyway, veckan har gått snabbt och det är skönt.

Ikväll funderade jag och Ebba (även känd som långtån och stödstrumpan ;) ) på utgång, men bestämde oss sedan för slappe framför idol hemma hos mig. Så det är vad som står på schemat för kvällen. Självklart ska vi ladda inför imorgon också, då SANDRA FYLLER 18 ÅR! Det blir att kalasa för hela slanten.
Åh, vad roligt det ska bli :)




Bild:
Gammal bild på mig och E. Vi är så snygga ;)


Puss&kram
L

Kommentarer
Postat av: Ebba

Lena du gör mig helt tossig!

2008-10-31 @ 16:46:53
Postat av: sandra.

älskling, hoppas du hade roligt igår! jag själv minns bara vissa delar av kvällen men så får det vara när man fyller 18 :D när stack ni? haha. rings sen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback