Gavin DeGraw Måndag 4 Nov, Globen


ÅH, jag vill gå på Gavin DeGraws konsert när i Stockholm på måååååååndag. Han är sjukt bra, och det var Emelie som fick mig att börja tänka på det då hon sa att han kommer till Oslo. Sen sa Ebba även att han befinner sig i Sweden. Jag kollade upp det och det stämmde ju givetvis, på måndag är han i huvudstaden. Men jag har varit ute och flängt nu, och ska kanske även iväg på lite äventyr imorgon. Så något Stockholm blir det nog inte, kan inte missa för mycket jobb.
MEN JAG VILL!
:(



Jag skriver om vår vistelse i Oslo ikväll, har inga pics nu och sitter på jobbet.

Puss&kram
L

Kommentarer
Postat av: Em

förlåt att jag startade en törst hos dig. jag vill också gå. bajs att allt alltid ska kosta pengar!

2008-10-28 @ 22:38:50
Postat av: bella

jag vill med gå:( kolla biljetter dit för typ ngn vecka sen, men har heller inte ngra pengar:( baaajs

2008-10-29 @ 10:22:51
Postat av: Anonym

jadu det hade inte vart fel asså ;)

2008-10-29 @ 14:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback