Jag är pigg today


Somsagt, idag är jag ganska pigg. Vet ni varför? Jag har fått sova tills elva nästan. Åh, jag njuter. Jag är ledig idag, och har fått sova ut. Hur skönt som helst, dock fick jag hoppa upp ur sängen nu och fixa mig för snart kommer pappa och hämta mig och så väntar middag hos farmor. Alltid på onsdagar varje vecka går jag till henne och äter, det passar ju perfekt när jag jobbar, och idag fick pappa hänga med :)

Tror jag ska kika ner på stan en sväng efter maten också, har faktiskt en värdecheck på 350 kr. Eftersom jag förövrigt är pank, tills min lön kommer. Så den checken sitter fint kan jag säga.

Ikväll hoppas jag på att Louise vill kolla film och äta en massa onyttigheter med mig, hann aldrig ringa upp dig igår darl och kolla. Men jag ringer dig senare idag.


♥ Valdete kommer hem på fredag!! :D:D jag läääääääängtar!!


Puss&kram
L

Kommentarer
Postat av: Louise

förlåt för att jag inte kunde idag, önskar jag inte behövde plugga. Men på fredag är det LL <3 jag älskar dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback